人気ブログランキング | 話題のタグを見る

建築家の自邸 関大前の家

建築家の自邸 関大前の家_d0364812_14075581.jpg


Process Looking Back


November 2016 renovation of architect’s house, HOUSE at KANDAIMAE,

to B&B zone and owners’ residential zone was finished.

My wife and I removed to former children’s rooms.

Thanks to this moving we could obtain personal private spaces each other.

Former master bedroom, closet room, Japanese-style 2 TATAMI rooms

newly come out as 3 guest rooms

and their private bathrooms and 2 private kitchens.


A lot of experiences of B&B abroad

made my wife and me imagine becoming to be B&B owners.

Her retirement from professor this March basically push this coming true.


2016年11月、関大前の家の改装を終了しました。
ぼくたち夫婦は、元子供部屋にそれぞれ移動しました。
おかげで自分だけのプライベートな部屋を持つことができました。
使わなくなった寝室、ウォークインクローゼットと和室2部屋を
それぞれシャワー、洗面、トイレ,キッチン付きの部屋に改修しました。
宿泊に利用できる3室を関大前の家に設けました。

きっかけは今年退職した妻が、ふとB&Bをやってみようかなと言ったことです。








by tsuka7077 | 2017-07-04 05:12 | ABOUT US